星期日, 7月 17, 2005

悲哀的玩具

林海峰將依家典型香港人搬出來,三字頭冇車冇樓...
玩玩具...其實自已才是悲哀的玩具!

三字頭
作曲/編曲/監製:陳奐仁@The Invisible Man
填詞:林海峰

喂 三字頭

我最憎要開會做小丑 最怕打領呔扮哂死狗
人人話我細路我都受 其實好老餅我怕乜醜
日日winning winning 既老豆
邊位走左我當佢天后
人人扮哂領袖我話最易出頭 其實我掛住既係快樂足球

一班麻甩佬掃貨去反斗 行夠買夠玩夠
波波池高低跳跳舞想嘔 成班癲狗
喂 三字頭 買玩具同班細佬爭打崩頭
喂 三字頭 迪士樂園欣澳站專車等候

有野玩要玩野請舉手 我有一個私竇有裝修
模型電器要舊有幾舊 為靚煲隻碟我睇開頭
成日聽朝聽朝買兩舊 返工我要撐落八點後
平時扮下細路細路有大想頭 平時又似老豆老豆掛住推油
玩布鞋T-shirt鬥快最爽手 人冇既我都有
草猛和周公跳舞喝癲洒 (草猛 草猛)成班反斗

喂 三字頭 望住大雄星戰合金好享受
喂 三字頭 碟又碟埋三塊直徑點保留
喂 三字頭 艾慕杜華聽軟硬天師擺壽
喂 三字頭 夢幻樂園俾我任玩都玩舊

陳奐仁rap

喂 三字頭 扮做大人兼細佬擺左擺右
喂 三字頭 日日在回憶發掘下窗簾舊
喂 三字頭 做大事唔玩野又點玩出頭
到左七字頭 玩具大王玩分色死得風流

0 Comments:

發佈留言

<< Home